En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 9 februari 2015

det stora loppisfyndet!

För en vecka sen ungefär va ja på två olika loppisar en här å en i grannsamhället. Här fyndade jag en hel del träleksaker till Neoh och sen åkte vi till nästa å där fann jag ett jättefynd. Trodde inte mina ögon. Ett bra garn å inte bara ett utan 8st i garnet nedan för 80kr. 
Va inne i en affär som säljer lite garn innan idag å fann tropik å den kosta här 37kr nystanet. Fatta vilket klipp jag gjorde. Kan man ha sån tur? :) dagen efter loppisturerna beställde jag fler färger i samma garn fann en sida som sålde tropik för 24kr å sen potto. Så ca 200 för 7 nystan med porto å ja hade köpt 8 för 80kr. Men nu när jag fann detta garn så visste jag vad det skulle användas till. Har haft en filt i huvudet som jag inte hittat ett bra garn till. Nu blev det dock annan färgskala men blir super. Är så glad för mitt fynd!


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar