En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 15 december 2014

julkransen

årets krans blev så här!

Jag köpte den på netto samma dag som vi gjorde julkrans med jobbet. Va våran julklapp att få göra sin egen julkrans att ha med ljus på bordet. Gjorde med mossa å sen fick vi skapa som vi ville.
Va jättekul. Får se om jag får upp nån bild att visa :)
Fick iaf mersmak att jobba med mossa men denna gången tog jag grannens gräsmattemossa hihi man tager vad man haver. Min tanke va att få en lite robus känsla å inte så jämn å fin. Funkade helt ok med gräsmatta men nästa år ska ja ut i skogen.
Sen tog jag dekoration som ja hade i förra årets krans. Så nu hänger den brevid dörren :)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar