En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 2 september 2014

Symöte: babyhalsduk nästan klar

Nu kanske ni undrar när min kofta som varit klar ett tag kommer dyka upp här men är så att jag fortfarande inte kommit till knappaffären. Men har planer att ta mig dit i morgon el på tors så målet är att visa den nästa tisdag. Måste tvätta den med för den är nedspydd redan. Har anv den några gånger utan att knäppa :) måste passa på för dom växer ju så fort.

Så denna gång visar ja upp en babyhalsduk som ska blockas å fästas.
Eftersom ja precis blev klar med stickdelen slänger jag med den i dagens symöte.
 (va dålig jag är på att blogga nu för tiden)



Dagens möte å fler inspirerande bloggar finner ni hos husmorsskolan


/Trixiyo

2 kommentarer: