En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 26 juni 2014

Pyssel-time

Jag har kommit in i en pysselperiod nu. I förrgår gjorde jag en mobil till skötbordet om man nu kan kalla det mobil när dom inte sitter ihop.
Jag fick tips från en på en babysida på face å bestämde mig för att göra en egen.
Skrev ut bilder från nätet, sökte på målarbilder å valde 4 söta som jag sen målade med glitterpenner. Vet inte om det funkar men tänkte att det kanske skulle glittra om dom när solen skiner in.
Jag plastade in bilderna med plast på rulle och tejpade upp dom i taket med garn.
Nu kanske blöjbyterna blir lite roligare, har en liten kille som inte gillar att byta blöja.




/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar