En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 8 januari 2014

Fotoutmaning: Januari

Ok nu har jag börjat spåna lite på utmaningen..


I detta kollaget har jag med bild:
31-Mjuk: Min kisse Gizmo är mjuk och go och hon gillar att ligga på min mage som dock inte längre är mjuk =P
1-Självporträtt: Denna bilden tog jag i julas då jag vart så stolt över att magen började se ut som en gravidmage och inte en tjockismage längre. =)
5-Brevlåda: Jag tog en bild på våran brevlåda en kväll med bara blixten som ljuskälla.. blev nöjd med den.


I detta kollaget har jag med bild:
6-Himmel: Denna bild är bara hälten himmel och hälften hav men jag gillar denna enkelheten i bilden, brukar ta bilder på coola himlar med molnen som leker men denna gång blev det en blå molnlös himmel. Togs under semestern nu runt nyår.
21-Solnedgång: denna bild togs oxå under semestern. En vacker solnedgång över gran canaria.
7-Droppar: Denna togs samtidigt som brevlåde-bilden, små regnig kväll häromdan.
8-ord på A: fick bli en bild från i sommras då bla sambon fått napp från bryggan. Abborrar!


Detta är mitt bidrag till Fotoutmaning "En bild om dagen" klicka här!

Får se om detta blir mitt enda eller första bidrag till bilder i Januari.. får se om inspirationen fortsätter, har ju några teman kvar att klura på ju. =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar