En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 5 januari 2014

Fotoutmaning 2014

Jag har haft lite fotoutmaningar då och då, sist var det a-ö under en månad. Jag har iaf kommit fram till att en bild om dagen inte funkar för mig, kul i början men sen blir det ett krav å lusten å inspirationen dör.
Så nu hitta jag en ny utmaning som går ut på att ta en bild om dagen till dagens tema under ett år.
Hum är det så smart? Klara ju ens inte en månad. Hihi
Min tanke är att utmana mig själv med stöd av denna utmaning. Jag tar en bild till dagens tema eller veckans tema eller en gång i månaden väljer ut ett tema eller flera som jag publicerar här.
Då behöver ja inte ha stressen å kravet att jag måste ta en bild.
Jag kommer nog blanda lite att ta bild med systemen eller mobilen.

Teman hittar ni här: http://bild.tobiasfischer.se/2013/12/En_bild_om_dagen_2014.pdf

Dagens tema är brevlåda! :)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar