En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 13 oktober 2013

Fotoutmaning: skymning

i fredags var jag på en AW med några tjejer och på väg dit fick ja uppleva en underbar skymning och sen när vi satt på restaurang och blickade ut över Vättern så föll en underbar solnedgång. men jag hann ta lite bilder innan jag va framme så här kommer en av dom..
blev väldigt nöjd med den.. igentligen försökte ja få till vågornas brus och hur de slog mot stranden men fick inte till det bra så fick bli denna..

även denna gång hade jag bara med mig mobilkameran.. är aldrig ute med min system längre =/ tappat lite inspirationen till och fota.. men det går ju i vågor så inspirationen kommer nog igen...



va konstigt, bilden blev mkt ljusare när jag la upp den här än när jag såg den i mobilen och i datorn.. så jag såg den var den svart över stranden ända upp till huset som skymtades under trädet..
men,men får duga ändå... fast den va finare när den va mer svart..


fler fotoutmaningar hittar ni HÄR!!!!


trevlig söndag!!!
/Trixi

5 kommentarer:

  1. Bilden är ju jättefin! Men jag är själv med om samma sak ibland, att bilden inte alls ser ut som jag tänkt mig när den laddas upp i bloggen! Och ibland blir jag så besviken att jag tar bort den, men oftast tänker jag "vem bryr sig mera än jag"!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Superfin bild tycker jag härlig med vatten och stranden, ha en fin söndagskväll Karin

    SvaraRadera
  3. Jättefin skymningsbild! Det går visst att ta fina bilder även med mobilen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Härlig bild med underbara färger!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera