En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 15 augusti 2013

engelska mönster

jag är väldigt skeptisk ibland över saker som jag inte kan som tex så är jag väldigt dålig på engelska å det gör att jag är väldigt skeptisk till att ens försöka lära mig att handarbeta på engelska.. Det är så lätt bara man lär in de nya förkortningarna säger alla men jag är skeptisk...
å nu väntar ni er ett MEN.......
MEN det får ni inte =P jag är fortfarande väldigt skeptisk till att jag kommer kunna virka på engelska..
däremot så fick jag ett tips på face där Sanna har lagt upp ett häfte om att lära sig virka engelska mönster och det har jag nu skrivit ut. Jag är fortfarande skeptisk!!!

men iaf så vill jag tipsa er som vill, eller inte vill lära er hihi så kan ni oxå skriva ut å kanske lyckas om ni är lite mindre skeptiska mot att lära nya grejer...
anledningen att jag skrev ut denna är att jag har sett sååååååååå mkt fint som är på engelska så jag borde kanske försöka lära mig.. men jag är skeptisk!! =)

Klicka in här så kommer ni till häftet att ladda hem!!



/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar