En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 26 maj 2013

Fotoutmaning: bakifrån

Detta tema kan man verkligen tolka hur som hällst :) jättekul!
Jag gillar att fota blommor å eftersom man sällan hittat "Den" bilden med stort D
När man har med sig kameran så får det bli mobilbilder igen.
Som sagt jag gillar att fota blommor å när äppelträdet på jobbet började blomma för fullt så fota jag dom å kom på temat bakifrån. Jag har nog aldrig fotat blommor bakifrån innan.
Tänk vilken vidare syn dessa fotoutmaningar ger mig :) å se era tolkningar. :)

här kommer mitt bidrag:



 
för fler bidrag kolla in fotoutmaningen


/Trixi

1 kommentar:

  1. Ja nog utmanar olika teman tankarna alltid :)
    Ha det fint!
    Maria

    SvaraRadera