En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 13 april 2013

Beatles

jag borde försöka lära mig sticka på engelska.. men eftersom jag är kass på engelska har jag inte vågat eller orkat ge mig i kast med det där... men efter å sett denna så måste jag tänka om... hihi.. nångång vill jag göra denna.. SUPERCOOL ju...
mönstret hittar ni Här ----> http://www.crochettoday.com/crochet-patterns/fab-four-amigurumi

sen vill ja göra kiss och mötley crue å tänk er slash som amugurumi... åhhhh jag hade ju gjort alla grymma band tills jag inte fått plats med fler hihi.. åhhhh vill vill vill =)
ti9lls dess får ja drömma å titta på denna bild =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar