En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 4 mars 2013

Missat 1års dagen!

Jag tänkte på det några dagar innan men sen har man haft så mkt annat i skallen så jag missade 1årsdagen i torsdags. :/ bloggat ett år nu. Tänk vad mkt inspiration den har fört med sig genom att följa andra bloggar och genom goa symöten på husmorsskolan på tisdagar.
Och lite fotounspiration genom edit och jags fotoutmaning varannan vecka.

Ett år fullt med inspiration....

Jag vill tacka er som lämnar kommentarer, det glädjer mig verkligen att få respons på det man visar upp och kämpat med. Eller höra att någon inspireras av mig och det jag har gjort.


Ha en go dag i solen!

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar