En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 10 mars 2013

gatukonst

när jag var ute och gick i bitande kyla igår och undra varför jag överhuvud taget skulle ge mig ut i de kalla vädret och lämna soffans varma sköna plats så gick jag förbi en trappa där någon hade gjort gatukonst, street art, garnbombning eller va man nu ska kalla de.
Hela räcket var stickat runt. å ja blev så varm av att se det och det gjorde att ja glömde den bitande vinden för en stund.. iaf några sekunder =P

Fortsätt garnbomba för man blir gla av de..

denna bilden tog jag uner promenaden =)


/Trixi

1 kommentar:

  1. Å sådana påfund borde de finnas mera av. Det gör livet lite gladare.

    SvaraRadera