En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 9 februari 2013

Härmapan härmar ABC

Idag tänkte jag mer berätta om en härmgrej som jag håller på med nu.
I höstas läste jag på en blogg som jag snubblade in på om ABC bloggning om att utmana sig själv att fotografera mer. Jag tyckte att det lät som en bra id'e så bestämde att göra det under feburari månad pga att det är 28 dar så alla bokstäver får var sin dag.
Om bara Saras fotoutmaning kan ni läsa Här!

Jag har härmat hennes koncept för att utmana mig själv att fota mer.
Några av inläggen kan ni läsa och se här, klicka på bokstav
BDG och H
Några av de bästa. Är nu på bokstav i å mina abc glasögon är på och spejar efter nya objekt :)


Fler härmapor hittar ni hos Sveaspunkt


Ha en mysig lördag i kylan!
/Trixi

2 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med i Härmapan! Visst är det spännande att hitta teman att utmana sig själv på, jag var med i Saras utmaning lite sporadiskt i höstas, svårt men kul!
    Önskar dig en finfin helg!!

    SvaraRadera