En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 10 februari 2013

Dagens bokstav: J

Dagens bokstav: J
J som i Johanna.. japp idag blir det egobilder.. hihi..
Jag är en poser, så fort en kamera är i närheten så posar jag, är som att jag klänner på mig oftast om nån tänker ta bild.. haha.. och tur är väl de för de oförberedda bilderna blir hemska.. ja iofs blir många förberedda bilder oxå hemska, men ibland får jag till det =)
Jag har valt att försöka vara lite hemlig här på denna blogg och lägga fokusen på kreaktiviteten och inspirationen. men denna gång blir det en bild på mig som jag gjort om såg den ser målad ut. det var när jag hade svart hår, saknar lite det svarta nu, har vart blond ett år nu, längsta perioden på många många år. jag känner mig mer svart än blond, fast är inne i en blond period nu. och till sommarn vill man alltid va ljus och fräch =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar