En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 5 februari 2013

Dagens bokstav: E

Dagens bokstav: E

E va lite klurigt, jag tänkte på ekorrar, el, ekollon osv. inget som jag kunde fånga på bild bara så där.
efter lite klurande till å bestämde jag mig för något som de flesta har.. ett vardagligt fenomen som man sällan ägnar en tanke.. just de Elementet!!!
Det ger värme (om man har tur hihi) på kalla vinterkvällar då man kurar upp sig i asoffan (bredvid elementet) med en go döskallefilt runt sig, en go kopp te framför sig och en stickning i handen. jag höll på och glömma, en katt på magen med förstås =)

jag tog lite coola bilder på rasten på elementet, det var mörkt i rummet och blixten gjorde bilerna rätt ljusa men jag gillar känslan i dessa biler. (som ni förstår så fotar ja fortfarande med mobilen)























/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar