En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 3 februari 2013

Dagens bokstav: C

Dagens bokstav: C

Denna helgen är vi iväg på helgtripp så blir en bild i repris idag.
C som i Citron. För ca ett år sedan virkade jag citroner till fatet på köksbordet för jag var så trött på att min ekoration ruttnade i solljuset hela tiden. Dessa håller liiiite längre =) förutom att katterna tror att det är leksaker så ibland är de borta. =)


Fler bilder och beskrivningen på dessa finner ni HÄR!!!! i ett tidigare inlägg.
Mönstret har jag skrivit själv så kan finnas små fel. Jag är inte så duktig på att skriva mönster än. =)


Finns det fler som ABC-bloggar där ute i cybervärlden? Hojta till så kan jag länka till er.

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar