En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 5 december 2012

Jultipset: Lucka 5

Lucka 5: snögubbsflaska

Jag har sett en cool snögubbe som pryder en flaska hos Kungen och Majkis.

mönstret kan ni hitta HÄR!!!!
Ett kanon tips att ge bort i julklapp eller om man är bjuden hem till nån. på samma sida kan ni oxå hitta en ren som man kan sätta på en flaska. Får se om man får tid å göra denna fina innan jul annars har jag lite projekt att göra inför nästa år =)



♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥
Under december, fram till jul kommer jag ge ett jultips om dagen som en form av
en julkallender.Jag kommer mest att tipsa om virkat som jag tycker är fint,
men kommer oxå bli en del tips om pyssel till jul och ett och annat recept.
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar