En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 12 december 2012

Jultipset: Lucka 12

Lucka 12: Lussekatt
idag ska jag visa min lussekatt som jag har gjort. Jag vet inte än hur eller var jag ska ha den men en lussekatt måste man ju ha till lucia. så här dan innan passar et perfekt. jag har själv några stycken i frysen som väntar på mig.
Eftersom jag inte har haft tiden redigt att fota denna så blir det bara en vanlig mobilbild.

här är en beskrivning som liknar min, så som jag gjorde. Den har bra bildbevisning.

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥

Under december, fram till jul kommer jag ge ett jultips om dagen som en form av

en julkallender.Jag kommer mest att tipsa om virkat som jag tycker är fint,

men kommer oxå bli en del tips om pyssel till jul och ett och annat recept.

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥



/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar