En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 17 november 2012

Tystnad å julklappstillverkning

Just nu är de rätt tyst här på bloggen är ute på trevligheter kommer precis från relax nu, inte helt fel.
Annars så virkar ja på mina julklappar så fort ja får en tid över. Tänkte rikta in december på att visaå tipsa om julgrejer. Eftersom inte så många jag känner följer bloggen så kommer jag visa upp julklapparna innan jul. Kommer dock inte avslöja vem som ska få vad :)
Känns som hösten var en period då jag hade många bollar i luften å massa jag ville göra å nu när vintern börjar komma så börjar jag att avsluta å komma till slutetappen av mina projekt. Känns skönt men oxå lite vemodigt att bli klar me döskallefilten. Har ju virkat på en döskalleruta nästan varje busstur till å från jobbet hela hösten nu. 2 rutor kvar å sen kanten :)

Nu ska vi fixa oss i ordning å sen gå på whiskeymässan :)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar