En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 18 november 2012

te njutning

jag har nämnt de förr å tål att nämnas igen, mitt absoluta favote är violte. det är sååå gott.
mums!!!
jag har njutit av en å halv kopp (stora koppar) ikväll medans jag kollat tv å småvirkat lite.
finns nog inget goare än en kopp varmt gott te när man är frusen.. ja å varma raggsockar med så klart.
=) jag har tagit några bilder på mitt te å kopp å sil osv.



visst är burken fin =) ett loppisfynd och såna finns å köpa i olika te affärer har jag sett i andra städer. jag gillar verkligen å förvara mitt te i såna fina burkar. så jag brukar kolla efter burkar på loppisar. ibland kanv man hitta ett guldkorn, som denna.


nu är mitt violte slut. men vilken tur att jag köpte ett till hekto vilte när jag va på torget sist =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar