En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 26 november 2012

stickförvaring


Jag såg en bild för ett tag sen som jag sparade och vill visa er, va en på face så kan tyvärr inte hänvisa vart bilden kommer från.  Men tyckte den va så fin och en smart förvaring av stickor om man har en drös hemma :)


Jag har de flesta långa stickor samt mina virknålar i burkar. Stickorna i en whiskey låda och virknålarna i en burk av plåt. Jag tänkte ta en bild så den kommer uppdateras här när jag gjort de.  Förhoppningsvis redan i kväll :)

Sen har jag ett litet pennfodral med sax aktuella virknålar (till de pågående projekten) samt synålar i olika tjocklekar å sytråd.  Den har jag liggandes i stickväskan å hänger med när jag har med mig stickväskan :)

Rundstickor förvarar jag i sin påse som jag köpte den i för att lätt hitta rätt stl.

här kommer en bild på mina förvaringar:




/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar