En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 4 november 2012

Sticka smått

åhhhh jag har verkligen INTE tid med fler projekt nu men har hittat en supersöt bok med fina kläder till barn. Jag lånade den på bibblan härrondan och sitter å beundrar alla vackra bilder i boken.
Boken heter "Sticka smått" och  är skriven av Paula Hammerskog och Eva Wincent.
så här ser boken ut.
 Det är som sagt helt underbara bilder i boken, jag som har ett stort fotointresse kollar nästan mer på fotona å hur de är tagna å alla bedårande små bäbisar som förgyller bilderna. =) sen verkar e va lättförståliga mönster med. tur man får ha boken en månad sp kanske man hinner göra nått fint ur boken. eller kanske köpa hem den å kunna göra massa fint i framtiden med. =)
kolla här vilken söt going:
 
å denna bil är så underbar synd att min bild inte speglar så bra bilden i boken.

 
Detta är oxå en väldigt fin bild, iscensatt dock men fin ändå =)

 
Ett litet boktips till er så här på söndagskvällen. Å nu ska ja länga mig å börja läsa en bok som jag lånat av en kompis som hon har tipsat om. %0 nyanser av honom heter den å den ska tysligen va väldigt fängslande haha, hon tyckte jag skulle ha högläsning för min sambo hahaha... återkommer å berättar vad jag tyckte, gillar ju tantsnusk böcker så kommer säkert gilla denna =P
 
 
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar