En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 10 november 2012

Mitt i allt

ibland känns de som man är mitt i allt.. om man nu tänker handarbete så känns de som man är mitt i alla projekt å ser inget slut än, igentligen har ja inte mkt kvar på 2 av projekten (av 3) så igentligen är jag snart klar men känns änå som mitt i. man ska städa å har börjat men ingen ork att slutföra, mitt i städningen. man ska så mkt hela tiden å så mkt man vill göra som man hela tiden får skjuta på för att alla måsten måste gå först men de är så tråkiga så jag drar ut på de ist.
så vad gör man? fastna framför en film å virkar å dammsugarn står framme reo att arbeta men jag är inte redo för annat än min döskallefilt just nu. inne på 3.e sista rutan..
vardagen som måste gå runt blir ibland lidande för att man har så mkt kul man vill göra å även det mister man glädjen över för att man inte kan unna sig den glädjen.
å sen har ja så många gosiga garn i skåpet som bara väntar på mig. jag väntar lika mkt jag men har så mkt jag måste göra innan.

ja lite film till å lite virkning till.. sen ska ja ut å gå en sväng så har ja kanske lust å¨städa klart ikväll =P eller i morgon hihi...

sega jag..

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar