En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 20 november 2012

Min kreaktiva zon

Jag har funderat lite över varför jag bloggar å vad jag vill få ut med min blogg. Jag vill vara anonym i bloggen, inte för att jag skäms över min hobby utan för att jag vill vara i en bubbla av kraktivitet å inte bli störd i kraktiviteten av annat utomstående. Denna bloggen är min kreaktiva zon.  Här kan jag låta min estetiska ådra ge sig hän å tala sitt språk i med och motvind.
För mig handlar det inte om att göra sig ett namn och få massa som följer min blogg å tjäna pengar på det, nä för mig handla det om att få utlopp av en sida som lätt glöms bort i en stressigt värld med jobb hushåll å 111 måsten :)

Mitt sätt att slappna av i stressen är min virkning å den uppmuntren hag får av er gör att jag får positivitet å mer lust att slappna av. Ni bidrar till att min kreaktivitet fortsätter brinna å inte slocknar.

Hade min blogg varot utan namn hade jag döpt den till min kreaktiva zon :)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar