En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 15 november 2012

läs-lust

haha ni som läst boken förstår de komiska i min överskrift haha..
jag har bara kommit till kapitel 14 men räcker å tipsa om boken..
ärligt talat så är jag inte för såna extrema rollgrejer i sängen som boken beskriver å har inte kommit till det extrema som säkert kommer komma men jag gillar ändå boken å den är fängslande.. tog ett bad idag med boken i handen, 1 å halv timma senare klev jag upp å va rätt så skrynklig haha.
man glömmer tid å rum å såna böcker rekomenderar jag.
se ska man väl inte va pryd om man ska läsa boken..
ni som läst den vet vilken jag kommer rekommendera nu hahah..

japp ni hade rätt.. femtio nyanser av honom.


mitt problem är å hitta tiden då man har tid att fängslas upp av boken.. det är ingen bok man kan läsa en halvtimma då å en halvtimma då. man måste ha 2-3 h minst framför sig.. å en sen kväll rekomenderar jag inte.. första gången jag bara skulle titta i boken va kl halv 12.. vid kl 3 hade jag tittat färdigt.. ups!


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar