En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 5 november 2012

babylen

för några veckor sedan var jag i gbg med tjejligan. vi var på galenskaparna, åt trerätters, bodde på hotell, åt lyxfrukost (ja den hette så) och shoppade lite.
då köpte jag en skrubb till kroppen som hon i affären tipsade om, hon sa att hon använde den å har blivit babylen. Jaja tänkte jag e säger vad som för att sälja men jag behövde en skrubb och gillade doften och känslan på skrubben.
Jag har problem med kvissor på överarmarna eller det är inget problem men jag har alltid haft det, efter att ha använt srubbenv två gånger var armarna betydligt mkt finare och redan efter en gång kändes huden lenare. WOW!! nu har jag inte använt en på 2 veckor ewller nått å kvisslorna är tillbaka, så gäller å använda den om man ska ha fina armar. Det negativa som jag tycker är att den inte känns som en skrubb, man måste va torr när man smörjer in annars är det svårt att få till själva skrubbandet å den är nästan mild i skrubbandet, jag gillar när det nästan rivs som ståludd haha.. men då de känns att det funkar å man skrubbar ordentligt. men denna gör huden så len så de gör inget att skrubbandet är milt.

så här ser den ut.


ren vardagslyx i höstrusket..


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar