En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 24 oktober 2012

Oväntad virkning

Igår satt jag å började med min filt som ja skrev i inlägget innan.
En stund efter att ja skrivit inlägget å sparat det för å lägga upp idag så
Fick ja ett mess. Kl va runt 20. Ja va så nöjd me min virkning å så glad att få virka på filten men efter messet släppte jag allt å satte igång med annat.
I messet stod de en fråga om jag ville med till en släkting å träffa hans son som är 3v.
Klart ja ville! Men ska man träffa en liten för första gången så måste man ju ha med nått
Å en snuttis går ju rätt fort bara en ruta å huvud tänkte jag.
Haha va fel jag hade, vid kl 1 la ja mig å då va ja klar med allt utan att fästa trådarna.
Bilder på färdig snuttis får ni se nästa symöte :)
Men här kommer en smakbit så ser ni färgval å teknik :)



 
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar