En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 8 oktober 2012

lugnt här

som ni säkert redan märkt så hr det blivit lite lugnare här och kan meddela er att det kommer fortsätta så här med få inlägg ist för inlägg varje dag.
Min kära sambo har snott med sig datorn när han ligger ute och jobbar i andra städer nu under 3 veckors tid. Så när man inte kan lägga upp bilder via mobilen så blir det inte lika många inlägg.
Jag vill gärna ha med bilder i mina inlägg antingen mina egna eller nån fin/kul/fiffig bild som jag hittat på nätet.

Den bild som jag kommer visa idag är en rolig som passar in lite på mig. haha, ytterligare en tantbild som passar in på mig.. hum.. är faktiskt bara 28 år... nu ni vet!!!! =)

Jag är inte så förtjust i att stå vid spisen och smiter hällre undan och kryper upp i soffan med ett virke i handen. Så denna meningen passade in bra på mig =)

i morgon är det symöte så jag ska förbereda mitt symöte redan nu så är det bara att lägga upp det i morgon =) smidigt.
annars så har jag inte hunnit med så mkt virkande denna veckan. I helgen var vi i gbg på tjejtrip och bodde på hotell och var på en jättebra och rolig show med galenskaparna haha jag skrattade så tårarna sprutade =)


Ha en go kväll!!
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar