En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 5 oktober 2012

knitting art

jag sökte på knitting art på google.. och hitta några härliga bilder...
vad skulle ni tycka om å åka runt i en sån här?


haha eller cykla till jobbet me en sån här cykel:


eller i affären lägga matvaror i denna kundvagnen.


det är bara fantasin som kan hämma när det gäller stickning och virkning.

hungrig? ta en hamburgare då.



kolla in dessa coola tanter som virkat eller stickat en hel stad.. wow!


om 50 år så kommer jag se ut så här:
Då sitter jag i en skön fotölj och lyssnar på grym hårdrock och
stickar på en tröja till barnbarnet. men en sak är säker, jag kommer inte ha en rosa tröja och pärlhalsband när jag är 80 iaf!!! skinnväst låter mer likt mig! =)


ha en härlig helg nu alla där ute i cybervärlden.
sticka lungt!!

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar