En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 3 oktober 2012

drinkrecept

idag hittade jag två bilder som jag tog för nått år sedan ur en bok med massa drinkrecept, minns inte vad boken hette men var nått i stil med 1000 drinkrecept eller liknande.
jag har inte testat att göra dom hemma men den ena brukar jag beställa på krogen de gånger jag är ute, speciellt förra sommarn blev de en del jack daniels drinkar och då föll jag för denna.

Den understa är den jag testat ute. ja den översta lät inte helt fel den heller, jag älskar kiwi.

Denna lät oxå väldigt god så tipsar om dessa..

i framtiden får jag berätta om den var go =)


jag är klar med doppresent 1. kommer visa den på nästa symöte så håller lite på den. blev väldigt nöjd med slutresultatet, blev bättre än tänkt faktiskt utan å skryta för mkt =)
blomman var pricken över i.


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar