En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 9 september 2012

kalas och smygtitt

igår vart de kalas här, eller inte här vi var i en hembygdsgård. åhh va fina gamla saker som fanns bevarade där som jag fotade. har inte hunnit redigera bilderna för sista gästerna lämnade oss precis. men får göra e å visa er sen. såå fina blev flera av bilderna.
Ja kalaset, vi lekte å tävlade, skrattade, åt massa gott och hade trevligt hela dagen/kvällen.
TACK till svärmor som tog en enorm roll med städning, diskning, fix, å hålla koll på allt så vi andra kunde slappna av å ha kul.

Jag har haft lite småstunder över då ja virkat på ett nytt projekt, ett mellanprojekt som ja hoppas bli klar med till på tisdag. när jag såg mönstret blv ja helt till mig å va tvungen å bara göra en sån. vilken tur att min kompis dotter fyller 1 år nästa fredag =)

jag har alrig virkad på de sätter innan å de va rätt enkelt så kommer säkert göra flera koftor i samma mönster och med kryss-stolpar. =)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar