En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 22 september 2012

glad och lugn

jag köpte en känselring som ändrar färg efter känslorna när ja va i japan. och det stämmer, när jag var orolig och osäker i en situation så blev den brun annars har den alrig varit det innan..
idag letade jag reda på ringen och hade den på mig när jag virkade. först visade den very happy och virkning gör mig glad sen visade den mörkblå som betyder lugn och virkning är mitt sätt att koppla av och bli lugn. så den stämmer idag med =)

orkar inte ändra på bilden.. tycker denna sidan börjat strula en del när man lägger upp bilder, de ändras till ursprungliga hållet å man får lada upp flera gånger innan den blir på rätt.. orkar inte strula med det nu när vi ska iväg. packa in gubben i bilen nu å sen drar vi =)

har 3 olika saker med mig så jag kan välja vad jag vill göra ikväll =) men blir nog filten känner jag på mig. men bra me valmöjlighet.


ha en fortsatt bra lördag =)
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar