En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 30 september 2012

fotoutmaning: underifrån

detta temat tyckte jag va jättekul och inspirerar till kreaktivitet.
Jag valde att ta temat bokstavligt och fota ett föremål underifrån, ett träd. Det finns ett träd som vält i närheten av mitt jobb och jag passade på att fota det med mobilkameran, därav kvaliten.
Eftersom jag är i stugan denna helgen så skriver jag inlägget i förväg och hoppas att jag kommer åt lite nät så att jag kan uppdatera inlägget på söndag. annars blir det måndag ni som läser märker ju hur det blev till slut =)




mina bidrag till temat underifrån. hos http://edithochjag.blogspot.se/



/Trixi

2 kommentarer:

  1. Mobilkamera är bättre än ingen kamera :) Kul att du kunde vara med trots trassel med nätet.
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. På dasset hade jag bra täckning haha men där vill man inte sitta så länge :)

      Radera