En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 13 september 2012

chokladdag

idag är det tydligen internationella chokladdagen.. Jag tror att denna dagen kommits på av en person som är lika svag för choklad som jag kan vara å som behövde en anledning att få köpa choklad mitt i veckan hihi.. för det var just det som hände idag, med gott samvete får man ddet idag och alla chokladberoende tar chansen. Jag tom berättade detta för en i affären som bnlev utskälld av sin vuxna dotter. hahaha...

så lite virkning och choklad ikväll... kanske en go kott te med.. =)

Jag valde mörk choklad idag för det är min njutningschoklad. ljus choklad äldkar jag men det är mest för att stilla begäret och mörk kan man njuta mer av. Speciellt dom där goa med norgat i å såna. åhhhhhhhhhh french norgat jag tror det är i samma serie som den på bilden.. den är juvlig. =)

nä lite middag först innan man öppnar chokladen kanske =)


//Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar