En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 22 september 2012

beställningar och fullt upp

igår frågade min kompis om jag kunde virka en doppresent till hennes systerdotter som ska döpas om en månad, samma dag ska vi oxå på dop, min sambos kompis från karlstad och då måste jag ju göra nått fint till henne. Fastnade ju spå för omlotttröjan som jag gjorde för 2 veckor sen så får nog bli en sån till karlstatösen.
sen har jag ju mina egna projekt som jag håller på med, duken ligger lite på hyllan nu medan jag gör min filt. Filtenv har jag gjort halva nu så går frammåt =)
Sen har jag ett gäng projekt till som jag skulle vilja göra som tex kärleksvantar som jag skrev om för ett tag sen.. åhhh jag såg en fin halskrage härromdan med.. måste sätta stop och göra klart först innan jag börjar med nytt.

Jobbigt när man vill så mkt men inte ha tiden.



idag ska vi ut till landet till min kompis stuga. jag frågade om man skulle ta med sig något och hennes svar blev myskläder och stickning.. tror denna kvällen blir kanon =) go mat mys å virkning =)


ha en go lördag!!!
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar