En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 31 augusti 2012

mormorsrutor

Jag har inte reigt fastnat än för mormorsrutor eller emorutor eller vilket namn e än bär. men på nått sätt gillar jag sättet de görs på.att man gör en filt en del i taget och varje del görs på sitt sätt eller görs vid vid olika tillfällen. Sen kan ja tycka att filtar av mormorsrutor är så vanliga. Idag såg jag denna bilden å tänkte WOW!!! speciell och vacker. orginell.. Jag gillar saker som inte är som alla andra. som inte är likadan utan orginell å sin egen. sån jag försöker visa att jag är, jag vill inte vara som alla andra utan jag vill vara JAG!!!
tog bilen via min telefon för att inte glömma vart jag hitta den å inte hitta tillbaka. blädra runt på bloggar på rasten och fann fina bilder. denna kan inspirera i framtiden. känner inte att jag är redo för ett så här stort projekt så det får vila kanske några år. vem vet i framtiden kanske jag går runt med en sån här. =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar