En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 11 augusti 2012

jobbångest

Jag trivs på mitt jobb och med mina kollegor och saknar alla goa barn men ångesten finns ändå där.
Det beror nog på att man inte känner att man hunnit med allt som man har tänkt, känner mig inte klar med semestern eller sommaren. har inte hunnit sola och bli vackert brun tex. jag har inte hunnit rensa och gå igenom allt som jag hade tänkt, ja har inte hunnit träna.
Men men bara å gilla läget och njuta extremt av dessa 2 sista dagarna av semestern.


Denna bilden tog jag hos en kompis som inredde med chocklad. tanken va att alla skulle plocka och slippa asken men jag tyckte det va så fint.
Live, Love, Laugt de ska ja göra sista dagarna av semestern =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar