En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 17 augusti 2012

Fotografering

i morgon ska jag hålla i en fotografering på ett bröllop. lite nervöst eftersom et är mitt andra bröllop bara och mitt bästa objektiv har gått sönder och inlämnat för lagning. Sen såg jag på yr.no att vädret skulle bli mindre bra med och regn under första delen av festligheterna. Jag ska bara vara med ett tag och fota åt mamman men är ändå nervös.
Men samtidigt förväntansfull och ser fram emot hur inspirationen sprudlar och alla fina bilder jag kommer ta. =) Det var längesen som jag fotade nu, lite i sommras men innan det var det ett tag sen.

Ser fram emot fotograferingen med lite skräckblandad glädje.. haha nä ser mest fram emot det =)
Det är bara det att jag inte gått nån kurs eller har så mkt erfarenhet så är rätt för att misslyckas.
Fast vet att jag tar bra bilder och ha seendet och har en bra kamera.

återkommer i morgon å berättar hur det gått =)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar