En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 20 augusti 2012

fel brud

Lördagens fotografering gick bra, tyvärr fick jag ingen egentid med brudparet så jag hann inte ta dom bildidéer som jag hade, men min kollega ville ha mingelbilder och verkade nöjd. hoppas hon blir det med resultatet med. ska sitta och redigera lite bilder idag och sen får hon bilderna i veckan.

Det började dock inte bra för jag började att fotografera fel brud hahaha..
Jag visste att vigslen började 15,30 och eftersom jag inte träffat min kollegas dotter så trodde jag att det var det brudparet som fotograferades utanför kyrkan som var rätt brudpar. Jag tänkte att eftersom de inte var klara med fotograferandet så fick de i kyrkan vänta lite. Jag hade gått fram till dom och berättat att jag fotade åt min kollega och de hade sagt ok och lett åt mig. Men de funderade nog lika mkt på vem jag var hahaha.. sen satte de sig i bilen och åkte iväg.


En bild på "fel" brud hahaha
men jag blev nöjd med bilden, så det var synd att det inte var rätt brud.
Sen kom "rätt" brud ut och jag fick fota rätt brud oxå haha..
tur att jag var vid rätt kyrka iaf =) fast det hade jag dubbelcheckat innan men man vet ju alrig =P

Det var kul och man har glömt hur mkt man tycker om att fotografera. Det är nog ansvaret som är det jobbiga i såna här sammanhang för det måste bli bra. man får inte en ny chans.


man blir lite sugen själv på å gifta sig när man ser alla fina bröllopsbilder.


/Trixi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar