En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 16 juni 2012

doppresent.. rosa converse

mkt converse på denna blogg nu.. men det är ju så¨att man har olika perioder och just nu var det en liten converse period. =)
har nu börjat me en ny kofta och sen kommer jag nog göra lite mössor oxå =)

här är en bild på min rosa sko som jag ska ge en liten flicka i doppresent i morgen.. (lördag)

Tog bara en bild me mobilen innan jag slog in presenten så blev bara en enkel bild.
jag blev väldigt nöjd med stjärnan på dessa. Har testat mig fram lite me olika stjärnor men
denna blev ja mest nöjd med.

nä dags att sova så jag är pigg i morgon =)

nattinatti alla
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar