En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 1 maj 2012

symöte: Virkad ficka

idag vill jag visa en liten söt ficka som jag gjorde på mitt senaste projekt.
Just nu har jag några stycken projekt i gång samtidigt, är ja sugen på att sticka så stickar ja på min klänning och blir ja sugen på virkning så sätter ja igång med ett litet virkprojekt.

Jag har satt ihop en liten beskrivning på min ficka ihop med bilder så ja hoppas att ni förstår min beskrivning och att bilderna är tydliga. här kommer den:

Trixi´s virkade ficka:





Visst är färgerna härliga ihop.. ja kommer kalla plagget för bubbelgum eller nått liknane sen när det är klart =) man blir så sugen på godis eller glass när man ser på den =)
Jag valde att göra en liten ficka eftersom det kommer bli ett plagg till en liten. 
jag tycker den blev jättesöt.

kolla gärna in va alla andra har haft för sig denna veckan..
klicka här!


ha en härlig 1 maj nu alleman..

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar