En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 19 april 2012

Stjärnornas krig

Idag har jag funderat på ett nytt mönster som jag kom på idén till när ja precis lagt mig igårkväll.
då tankarna snurrar och idéerna flödar.. så jag har skrivit ner lite antekningar och sen satte jag igång.
Jag älskar döskallar och det kommer ni säkert märka av här med tiden.
Jag skulle iaf göra en egen variant av en döskalle eftersom jag inte hittat nått bra mönster på nätet.
Så jag funderade och kom på jättebra idéer på hur jag skulle göra å så ikväll satt ja å virkade och skrev ner beskrivningen.
jag har inte gjort klart den än men ska börja på munnen och hittills ser den ut som Dark vadars soldater.
Pannan blev för stor bla. haha jag trodde att det skulle va lätt och göra eget mönster men förstår att et är mkt jobb me å testa sig fram.. haha får se om jag bojkottar det här eller gör klartr å visar upp min soldatskalle haha...

fortsättning följer.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar