En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 28 april 2012

Ny logga..

Idag har jag release för min nya logga.. ja har gjort den själv i paint så inget överarbetat utan bara lite eget. sån som jag är, ja gör saker på mitt eget sätt. Sätter min prägel. Så nu har denna bloggen en logga och därmed ett namn. Trixi´s lya.

Tanken är kanske att i framtiden trycka ut små tygettiketer och sy fast på allt jag har gjort.
Ja har sett en så otroligt söt ettikett.
Denna:

Visst är de otroligt söta? Jag skulle vilja ha nått liknande.


Gjord speciellt för dig av



Nu ska ja ta fram mitt virke igen.. haha ja å min karl håller på me samma sak han med virke och ja me virkning =)

kram å hej

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar