En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 18 mars 2012

längtan och lite till

Ikväll blev ja klar me en liten grej som jag ska visa upp på tisdagens syförening.. sååå kul och inspirerande är det att vara med i syföreningen och man blir taggad att göra nått inför nästa vecka.
Denna vecka blev de en grej för små igen..
dels är det för att det är lättare att göra klart små kläder än stora och man ser ett slut och man lyckas bli klar.. men en annan grej är att jag har börjat längta så efter en liten. Tänk och ha en liten som kan få allt man gör direkt och man kan testa om det passar osv. sen ghjälper det ju inte att det är en babyboom i min vänkrets nu så under ett halvårsti var det 5 st som fick barn så man har fått mysa me bebis en hel del nu sen i höstas. Men vi ska inte börja försöka än på iaf ett halvår är tanken iaf.. passar inte redigt i vårt liv just nu när killen precis ska starta sitt företag.. men längtan finns där..
så vart blir nästa stick eller virk projekt.. hum... kanske nått litet till framtiden hihi...

Ja vill dela me mig av en fin bild som jag tog en gång hos en kompis.. den visar livets goda..
lev, älska och skratta och förgyll dagen me en bit choklad =)


till er där ute.. L L L

// Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar