En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 21 mars 2012

blå blå är himelen... + happy fucking birtsdag to me

nu är mina andra par converse klara.. min kollega blev jätteglad när hon såg dom och tyckte de va jättefina. ska bli kul å höra om de passar till hennes systers nyfödda =)
här kommer en bild:

Det blev visst 2 =P

ja testade att sticka med 4 långa vanliga stickor för jag skulle sticka med strumpstickor men äger inga.. hur svårt kan de va? hahaha tror nog jag får skaffa strumpstickor =P

sen kom ja på en nytt projekt som jag nog kommer hålla på med några år känns de som.. men har ju tid på mig innan ja ska ha barn så blir kanske lagom. =) vill inte avslöja innan ja börjat men en grej kan ja berätta och det är att ja ska testa att virka bokstäver..

Det är min födelsedag idag!!! känns konstigt.. känns inte som en födelsedag utan en vanlig dag då alla skriver till mig eller ringer..

ha en mysig dag i firandets tecken..
/ Trixi

2 kommentarer:

  1. Fina converse. Har sett sådana och funderat på att göra egna. Får se nä det blir av. ..

    SvaraRadera
  2. tack så mkt för din kommentar.. det tog inte alls lång stund åp göra dom, en bussresa till jobbet så va halva skon klar å en bussresa hem så klar me en sko =) de som är så kul att de blir klara så fort =) lycka till med dina..

    / Trixi

    SvaraRadera