En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 29 februari 2012

en dag som sällan finns

idag betalade jag fakturer (sista agen varje månad alltid hihi) och tänkte på att 29/2 är det sällan man skriver.
idag känner jag en som fyller år oxå och han fyller 10 år och firar dubbelt jämt för han har även levt i 40 jordsnurr. en liten tanke bara..

nu till det estetiska... idag har jag inte hunnit göra nått och vi har en gäst ikväll så blir nog inte att ta fram sticket. Jag håller på med en ÄR sugen på barn.. men det får vänte lite till... kanske =P vi vill sätta igång å försöka om ett halvår kanske.. å då lär ja sticka massa bäbiströjor och mössor å sånt.

en förfrågan till er cybermänniskor som hittar hit..
vet ni nån sida med gratis beskrivningar på virkade/stickade converseskor i bäbisstl?? på svenska.. jag har bara sett engelska..

ha en kanondag ni där ute..

//Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar